8 Nisan 2014 Salı

Karikatürcüler Derneği Yönetim Kurulu, temsilcilikleri iyileştiriyor mu?


Karikatürcüler Derneği web sitesinden edinilen bilgiye göre, Karikatürcüler Derneği yönetim kurulu, derneğin yurt içi temsilciliğini yürüten karikatürcülerle Ankara'da bir toplantı gerçekleştirdiler.

Haberde, derneğin düzenlediği uluslararası karikatür sergisinin açılışı nedeniyle bir araya gelmeleri vesilesiyle gerçekleştirilen toplantıda, temsilciliklerin istekleri ve önümüzdeki günlerde yapacakları etkinliklerin karara bağlandığı belirtiliyor.

Dernekte 7 yıl sekreterlik görevinde bulunan ve geçtiğimiz yıl istifa eden Aziz Yavuzdoğan, konuyla ilgili görüşlerini FENAMİZAH'a açıkladı:
"Oldukça sevindirici bir gelişme. Uzun yıllar ufak tefek kişisel gayretlerimin ötesinde, temsilciliklerin iyileştirilmesi ve yörelerinde gerçekleştirdikleri etkinliklere destek ve katkı verilmesi yönünde büyük çaba sarfetmeme karşın, somut bir proje ortaya konamamıştı. Tam tersine bu çabam, yönetim kurulu başkanınca aramızda bir takım tatsızlıklar yaşanmasına sebep olmuştu. Bugün gelinen noktada, aldığımız bu haber gerçekten olumlu. Her ne kadar, temsilcilikler konusunun, kendilerine ilettiğim özel bir mesajın hemen ardından gündeme gelmesinin zamanlaması manidar gibi görünse de, durumun herkesin arzu ettiği biçimde gelişmesini içtenlikle diliyorum. Toplantıda temsilciliklerin isteklerinin ne olduğu konusu her ne kadar açıklanmış olmasa da, umuyorum ki öncelikle irtibat büroları, tıpkı Ankara'da ki büro gibi işlevsel ve resmi bir konuma getirilir. Karara bağlanan isteklerin arasında umuyorum ki; Bu büroların gereksinim duyulan tüm etkinlik masraflarının sorun çıkarılmadan gerektiği gibi dernek yönetim kurulunca karşılanacağı da vardır. Geç de olsa, yönetimdeyken arzu ettiğim bir sorunun çözümlenmiş olduğunu görmek, beni olduğu gibi bir çok karikatürcü arkadaşımızı da memnun edecektir. Aksi takdirde geçmiş yıllarda bir kaç kez "Ne Yapmalı, Nasıl Yapmalı?" türünden yapılan toplantılar gibi tarihe boş geçen projelerden biri olursa, bundan da üzüntü duyarız..." (FENAMİZAH)

HABERLE İLGİLİ AYRINTI... > > http://karikaturculerdernegi.com/2014/04/karikaturculer-dernegi-temsilcilikleri-toplantisi/
- - -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.