9 Haziran 2014 Pazartesi

Eskişehir'de Özgün Baskı Karikatür Sergisi...























Anadolu Üniversitesi Karikatür Sanatını Araştırma ve Uygulama Merkezi tarafından düzenlenen Eğitim Karikatürleri Müzesi Koleksiyonu’ndan “Özgün Baskı Karikatür Sergisi” 3 Haziran Salı günü açıldı. Sergide Eskişehir Vali Yardımcısı Dr. Ömer Faruk Günay, Eğitim Karikatürleri Müzesi Müdürü Yrd. Doç. Sadettin Aygün ve davetliler katıldı.

Eğitim Karikatürleri Müzesi Müdürü Yrd. Doç. Dr. Sadettin Aygün: “Burada yer alan bütün karikatürler bizim koleksiyonumuzda bulunan ve sanatçılarımız tarafından bağışta bulunulmuş eserler. Aynı zamanda burada sergi açan sanatçılar, Güzel Sanatlar Fakültesi Baskı Sanatları Atölyelerinde taş baskı çalıştılar. O çalışmalardan örnekleri de hem sanatçılara takdim ettik hem de müzemizde ve arşivimizde kalmış oldu. Böylelikle koleksiyonumuzu zenginleştirdik. Eğitim Karikatürleri Müzesinde şu an 42 karikatür sergileniyor. 15 sanatçının el işlerinden oluşan eserler var. Müzede Turhan Selçuk, Semih Balcıoğlu, Muhammet Şengöz, Erdoğan Bozok, Ergün Gülen, Fethi Develioğlu, Cemalettin Güzeloğlu, Atilla Özer, Semih Poroy, Aziz Yavuzdoğan, Gürbüz Doğan Ekşioğlu ve Eray Özbek’in eserleri yer alıyor.“ diye konuştu.

Özgün Baskı Karikatür Sergisi, 28 Eylül 2014 tarihine kadar açık olacak. (kaynak: http://e-gazete.anadolu.edu.tr/ayrinti.php?no=14016 )

- - -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.