15 Eylül 2014 Pazartesi

Karikatürcüler Derneği'nin Denetim Kurulu üyeliklerindeki çelişki...


1 Aralık 2012 Cumartesi günü Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Burhan Felek Konferans Salonunda gerçekleştirilen genel kurul seçimleriyle ilgili olarak, dernek web sitesinden verilen haberde, seçilen DENETİM KURULU üyeleri şu şekilde açıklanmıştı.
(bakınız) > > http://karikaturculerdernegi.com/2012/12/39-olagan-genel-kurul-gerceklestirildi/

DENETİM KURULU:
Asil Üyeler:
Refik Tiniş, Ahmet Erkanlı, Nuhsal Işın.
Yedek Üyeler:
Sonay Yımaz, Ozan Soydan, Abidin Köse.

Derneğin web sitesinde ki "Yönetim Kurulu" bütonuna tıkladığınızda ise
(bakınız) > > http://karikaturculerdernegi.com/category/yonetim-kurulu/
karşınıza şöyle bir tablo çıkıyor...

DENETİM KURULU:
Refik Tiniş, Ahmet Erkanlı, Behzat Taş.

Görüldüğü gibi, genel kurulda açıklanan asil ve yedek üyeler arasında, dernek web sitesinde duyurulan Behzat Taş'ın hem asil hem de yedek üyelikler arasında ismi geçmiyor. Bu durumun dernek yönetim kurulunca nasıl izah edileceği merak konusudur.

Öte yandan;
Denetim Kurulu asil üyesi olarak ismi geçen Ahmet Erkanlı'nın vefat etmesine rağmen, dernek web sitesinde hala denetim kurulu üyesi olarak görünmesi de ayrıca tespitimiz olmuştur. Merhum Ahmet Erkanlı arkadaşımızdan boşalan üyeliğin ne durumda olduğu, dernek web sitesinden konuyla ilgili bugüne kadar herhangi bir haber yayımlanmamış olması bir başka merak konusudur. (FENAMİZAH)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.